5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Opór i tożsamość. Inspiracje badaniem nad oporem w szkole., Edukacyjna rola współczesnej rodziny wobec przemian i oczekiwań społecznych., Opór uczniów gimnazjum wobec szkoły jako instytucji., Stygmatyzacja pochodzenia - między ufnością a spełnieniem., Profil zdolności poznawczych osoby uzdolnionej językowo - studium przypadku., Uczenie się obywatelstwa przez dorosłych na terenach zagrożonych marginalizacją. Projekt badań., Samoocena sukcesu i osiągnięć zawodowych młodych tancerzytańca klasycznego., Kwestionariusz do pomiaru ryzyka edukacyjnego., Transcendentalno-egzystencjalny model pedagogiki penitencjarnej., Funkcjonowanie opiekuńczo-wychowawczych na terenie powatu lęborskiego w latach 1945-2005., Więzi emocjonalne w rodzinie a niedostosowanie społeczne nieletnich., Sport w kulturze - opór kulturalny w sporcie., Możliwości rozwijania umiejętności życiowych oób przewlekle chorych i niepełnosprawnych poprzez dramę i teatr., Twórczość dziecka przewlekle chorego jako źródło wiedzy o samym sobie i droga spełniania., Lęki i nadzieje dotyczące przyszłości dziecka w wypowiedziach rodziców osób niepełnosprawnych intelektualnie., "Ostatnia perła" w dziecięcych paciorkach - śmierć w oczach najmłodszych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej