5449
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: Zaburzenia autystyczne w ujęciu dynamicznym i funkcjonalnym (na podstawie badań)., Funkcjonowanie uczniów kształcenia zintegrowanego z ADHD w świetle studium przypadku., Podejścia i metody w psychopedagogicznych badaniach twórczości. Podejście biograficzne., Modele procesu odrzucenia społecznego dzieci a ich funkcjonowanie społeczne., Tożsamość kulturowa młodzieży polskiej u progu XXI wieku. Dylematy i wyzwania międzykulturowości., Geneza i ewolucja pojęcia "samowychowanie" w nauce XX w., Studium przypadku jako metoda badań pedagogicznych- analiza krytyczna., Status tożsamości a pełnienie roli nauczyciela w obszarze "stosunku do ucznia" w okresie wczesnej dorosłości. Konstrukcja i standaryzacja. Kwestionariusz do pomiaru statusów tożsamości w oparciu o koncepcję Jamesa Marcii., Recenzja artykułu Magdaleny Cuprjak Status tożsamości a pełnienie roli nauczyciela..., Status tożsamości a stosunek do ucznia nauczycieli w okresie wczesnej dorosłości.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again