5449
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 00 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: 1. Problematyka samooceny osób niepełnosprawnych ruchowo., Usprawnianie widzenia małych dzieci słabowidzących., Motywacja i ograniczenia percepcyjne dzieci niepełnosprawnych słuchowo w zakresie uczenia się języka angielskiego. Doniesienie z badań., Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka z niepełnosprawnością., Poczucie ruchu i postawy ciała osób niewidomych podczas nauki muzyki na instrumencie dętym- flecie., Czynniki kształtujące świadomośc ekologicznąu dzieci niedosłyszących., Wolny czas w internecie. Klub Młodego Europejczyka., 2. Modelowanie czynności poznawczych dziecka z wadą słuchu jako element pracy pedagoga specjalnego., Realizacja specjalnych potrzeb edukacji muzycznej uczestników orkiestry osób niepełnosprawnych., Dysleksja u dzieci uzdolnionych muzycznie., Specjalne potrzeby edukacyjne w nanocywilizacji., Metodyka języka angielskiego w kształceniuuczniów z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim., Percepcja konsekwencji społecznych własniej choroby u dzieci z cukrzycą insulinozależną., Teoria a praktyka nauczania gry na trąbce na przykładzieucznia niewidomego, niepelnosprawnego intelektualnie. 3. Koncepcja osób niewidomych w poglądach osób z wykształceniem średnim., Trudności w wykonywaniu czynności życia codzinnego i sposoby radzenia sobie z nimi przez osoby z poważnym uszkodzeniem wzroku., Funkcjonowanie językowo- kulturoweosób niesłyszących w słyszącym społeczeństwie., Znaczenie zabawy w rozwoju dziecka z niepełnosprawnością., Bogactwo kultury artystów niepełnosprawnych., Drogi nadziei- pedagogiczne intuicje księdza Bosko., Nauczanie języka angielskiego uczniów z dysfunkcją wzroku oraz niepełnosprawnością intelektualną. 4. Obiekty i zjawiska naturalne w skojarzeniach słownych osób niewidomych i widzących., Trudności w poruszaniu się i sposoby radzenia sobie z nimi przez osoby z poważnym uszkodzeniem wzroku., Sztuka, wychowanie, terapia., Biblioteka szkolna a integracja społeczna uczniów niepełnosprawnych w szkołach masowych., Zastosowanie planów w nauczaniu orientacji przetrzennej osób niewidomych., Zagrożenie nieprzystosowaniem społecznym w środowisku szkolnym oraz sposoby jego zapobiegania. 5. Zapotrzebowanie na wielospecjalistyczną pomoc medyczną i pozamedyczne formy wsparcia niepełnosprawnych intelektualnie uczniów poznańskich szkół specjalnych i ich rodziców., Służba zdrowia w opiniach pacjentów., Dylematy nauczycieli., O skutkach wspólnej nauki dzieci niepełnosprawnych z dziećmi sprawnymi., Kompetencje twórcze wychowanków zakładów poprawczych o obniżonej sprawności intelektualnej., Miejsce i funkcje pedagoga specjalnego jako "innego" we współnym nurcie kształćenia pełno- i niepełnosprawnych., Kształtowanie kompetencji narracyjnej u ucznió z niepełnosprawnością intelektualną w stopniu lekkim w ramach przedmiotu- sztuka., Wizualizacja jako metoda relaksacji dla osób niewidomych. 2009 1.Psychologiczne problemy ojców dzieci z niepełnosprawnościami., Wielokierunkowe podejście do diagnozy i wspomagania osób z autyzmem ( optymalizacja)., Wpływ rozumienia pojęć przez dzieci niewidome na nauczanie języków obcych., Psychospołeczne definiowanie osób upośledzonych umysłowo przez mieszkańców powiatu bialskiego., Strategie Unii Europejskiej wobec osób niepełnosprawnych., Tyflografika. 2. Zatrudnianie wspomagane osób niepełnosprawnych., Rola aktywności podmiotowej dziecka w procesie korekcyjnym., Zróżnicowane formy zaburzeń w zachowaniu dzieci niepełnosprawnych intelektualnie., Nastawienie empatyczne młodzieży niepełnosprawnej intelektualnie a percepcja postaw rodzicielskich., Zastosowanie stymulacji wielozmysłowej w terapii dzieci niepełnosprawnych intelektualnie w stopniu umiarkowanym i znacznym., Syzyfowa praca? analiza przypadku pracy z dzieckiem ze złożoną postacią mózgowego porażenia dziecięcego., Refleksja po lekturze Kraj znów się śmieje H. Gagelmanna., Alimenty dla osoby niepełnosprawnej (aspekt materialny). 3. Zagadnienia definicyjne pojęcia "dziecko" w ujęciu prawnym., Szanse edukacji włączającej w szkołach ogólnodostępnych., Diagnoza różnicująca zaburzenia mowy u dzieci z alalią i niepełnosprawnością intelektualną., Konstruowanie programów indywidualnych., Indywidualne techniki pracy z dorosłą głuchoniemą uczennicą analfabetką., szkoła wobec potrzeb dziecka z zespołem Aspergera- z perspektywy doświadczeń nauczyciela- terapeuty., Sądowe dochodzenie roszczeń alimentacyjnych. 4. Aktualne poglądy na możliwości zawodowe osób niewidomych., Choroba przewlekła jako czynnik ryzyka trudności adaptacyjnych., Rola teatru w życiu osoby niepełnosprawnej., Środowisko rodzinne jako czynnik warunkujący rozwój zainteresowań teatralnych artystów niepełnosprawnych., Konstruowanie programów indywidualnych., Wykorzystanie Profilu Psychoedukacyjnego PEP-R Schoplera w praktyce szkolnej- zasady procesu badawczego dziecka z autyzmem i przydatne wskazówki., Program percepcyjno- motoryczny- z doświadczeń pedagoga wspierającego., Orzeczenie o niepełnosprawności. 5. Alternatywne formy wychowania przedszkolnego- szanse i zagrożenia dla dziecka z choroba przewlekłą., Płciowość, seksualność, dojrzewanie- intymne obszary życia osób niepełnosprawnych intelektualnie., Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną w poglądach studentów oligofrenopedagogiki., Wykorzystanie komputerowego badania wzroku i sluchu w diagnostyce poziomu funkcji percepcyjnych warunkujących procesy czytania i pisania- porównanie wartości diagnostycznej programów "widzę, słyszę" i Skali Ryzyka Dysleksji., Relacje lekarz- pacjent w świetle opinii społeczności akademickiej., Pierwszy polski system skrótów ortograficznych pisma punktowego.,Praktyczne wskazówki do nauczania dwóch językówobcych w gimnazjum specjalnym., Poznajemy Żywiecczyzne w osiemnastu krokach- projekt uczniowskiego przewodnik apo rejonie.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again