5449
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 159.9 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Kompetencje ucznia i nauczyciela., Bezradność intelektualna w szkole., Krzywe zwierciadło ocen., Jak oceniać twórczość uczniów w szkole., Nauka przez ocenianie., Ocenianie punktowe., Mobbing w szkole - interwencja i profilaktyka., Tęsknota za dyscypliną., Gdy uczeń zdolny słabo się uczy., O wychowywaniu bez kar i nagród., Zaburzenie rowoju językowego a dysleksja., Strategie czytania w dysleksji., Problemy uczniów z dysleksją., Główne grzechy edukacji matematycznej., WWR...(wczesne wspomaganie rozwoju) czy to w ogóle jest możliwe?, Współpraca z rodzicami w WWR., WWR - twór słaby czy optymalny?, Kurs I - Interwencja kryzysowa w szkole.,
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej