5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Proces boloński a priorytet jakości kształcenia nauczycieli w Polsce., Rozwój kompetencji moralnej jako zadanie lekcji etyki w szkołach publicznych. W sprawie koncepcji badawczej zastosowanej w projekcie ETiK., Odpowiedzialność w procesie wychowania dzieci i młodziezy., Cele i strategie uczenia się., Hospitacja oceniająca w doskonaleniu nauczycieli., Narzędzia do badania klimatu społecznego w szkole promującej zdrowie i ich analiza psychometryczna., Kwidzyński bon oświatowy na tle polityki edukacyjnej władz miasta., 80 lat kształcenia nauczycieli na Śląsku - implikacje edukacyjne, społeczne i kulturowe.,
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej