5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Edukacyjne paradoksy współczesności., Kontekst pytania o "koniec pedagogiki jako nauki"., Przestrzenie uczenia się nauczycieli: uczenie się w środowisku szkoły., Polish descriptors of professional qualifications levels in lifelong learning., Wykorzystanie nowoczesnych technik pomiarowych do badania deklarowanego rozumienia wykładów., Innowacyjne kształcenie w aspekcie wymagań inżynierii eksploatacji., Socjogram skalowany jako metoda badań pedagogicznych., Pomaganie dzieciom odrzucanym przez rówieśników z powodu zachowań eksternalizacyjnych., Skuteczność profilaktyki zaburzeń odżywiania się dziewcząt w wieku gimnazjalnym., Współczesna językowa i etnojęzykowa sytuacja w Kazachstanie i jej wpływ na kształtowaniedwujęzyczności w nauczaniu., Doskonalenie zawodowe urzędników państwowych w Ukrainie: regulacje prawne.,
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej