5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Uczenie sie i egzamin w oczach nauczycieli., Czy egzaminy zakłócaja pracę nauczyciela?, Budowa kapitału ludzkiego i społecznego na przykładzie szkoły ponadgimnazjelnej., konstruktywistyczny model kształcenia nauczycieli przyrody., Egzaminy a zaufanie., Czy e-ocenianie może zapewnić większą rzetelność punktowania?, Czy segregacja uczniów ze względu na uprzednie osiągnięcia szkolne zwiększa efektywność nauczania mierzoną metodą EWD?, Od jakich czynników indywidualnych zależy edukacyjna wartość dodana w szkołach wiejskich., Wykorzystanie edukacyjnej wartości dodanej w lokalnej polityce oświatowej., Opinie nauczycieli na temat egzaminów zewnętrznych
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej