5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: 1. Diagnozowanie i rozumienie agresji - trudności i wskazówki., Diagnozowanie sytuacji wychowanków i ich rodzin., Prawo dziecka do tajemnicy., Wpływ rodziny na marzenia dziecka., Stymulowanie rozwoju podstawą oddziaływań prewencyjnych., Zajęcia pozalekcyjne w szkołach w Bodzechowie., Złoty jubileusz Domu Dziecka., System resocjalizacji Glen Mills School., Z tradycji rodzin zastępczych. Część I., Instytucja kuratora sądowego w Polsce w ujęciu historycznym., 2. Zadania edukacji regionlnej i międzykulturowej w kreowaniu tożsamości kulturowej człowieka., Doświadczenia MOPS w Rudzie Śląskiej., Praca w filii Domu Dziecka., Uczeń z zburzeniami integracji sensorycznej. Wskazówki dla nauczyciela., "Zachwaszczone" dzieciństwo., Działalność wolontariuszy w Przasnyszu., Stulecie gniazd sierocych i pięćdziesięciolecia rodzinnych omów dziecka., Z tradycji rodzin zastępczych. Część II., 3. Podmiotowość jako kulturowy sposób adaptacji człowieka w świecie - problemy i zadania edukacji., Zachowania agresywne uczniów w świetle badań porównawczych., O ciągłości i zmianach w opiece nad dzieckiem., Dziecko z zaburzeniami integracji sensorycznej. Wskazówki dla rodziców., Funkcjonowanie psychospołecszne rodziców i rodzeństwa dziecka autystycznego., Małżeństwo małoletniej w swietle prawa., Praca z uczniami dysfunkcyjnymi w szkole ogólnodostępnej., 4. Dziłania wychowawcze na rzecz młodziezy zagrożonej wykluczeniem społecznym., Opieka nad dzieckiem w świetle zmienionych przepisów prawa., Osiągnięcia i potrzeby opieki nad dzieckiem., Ewolucja czy rewolucja w systemie pomocy dziecku i rodzinie., Obraz własnej osoby wychowanków domów dziecka., Alienacja młodzieży - wnioski z badań., Samoocena młodzieży mającej kontakt z alkoholem., Usamodzielnieni, ale nie samodzielni., Pierwsza wizyta dziecka w gabinecie logopedycznycm., Dzień Niepełnosprawności w szkole., Rodzinne domy dziecka w XX wieku., Opieka nad dzieckiem sierocym w Królestwie Polskim., Społeczna akceptacja dla ryzykownych zachowń uczniów., W trosce o wychowanie w szkole., Małe dziecko w placówce., 5. W przeddzień cywilizacyjnego elektrowstrząsu. Zasoby sieci., Aktywność hazardowa dorastającej młodzieży., Wychowacze i edukacyjne konsekwencje "euromigracji" rodziców i opiekunów. Uczeń z autyzmem w publicznej szkole masowej., Wpływ pracy grupowej na rozwój indywidualny., Bieda antywychowuje., Zainteresowanie nastoletnich chłopców ofertami seksualnymi w internecie., Europejskie inicjatywy na rzecz dzieci., Opieka nad dzieckiem sierocym w Rosji., 6. Edukacyjne wspieranie rozwoju podmiotowości człowieka., W przeddzień cywilizacyjnego elektrowstrząsu. Symptomy zmiany., Rola internetu w procesie edukacji dzieci i młodzieży., Wpływ poczucia alienacji na funkcjonowanie jednostki., Obraz najstarszego pokolenia w percepcji małych dzieci., O relacja ch między wnukami a dziadkami., Potrzeba dialogu w szkołach., O jawności adopcji., Letni wypoczynek dzieci i młodzieży., Szkoleni ajapońskich wolontariuszy do pracy za granicą., Szanse na wyrównywanie szans. Rozmowa ze Zbigniewem Włodkowskim, wiceministrem edukacji narodowej., Kilak uwag w sprawie sieroctwa., Zespół Gardnera sposobem radzenia sobie z konfliktem rodziców., Z warsztatu trenera umiejętności społecznych., Wybiórczy wolontariat., Centrum Inicjatyw Lokalnych "Wrzeciono"., Środowiskowe świetlice"oknem na świat"., Toruński system wsparcia rodziny i dziecka., Działania profilaktyczne i pomoc rodzinie we Włocławku., Coaching rodziny., 8. Dziecko w przestrzeni wielości pograniczy i ustawicznej konieczności wyborów., Andragog inspiratorem twórczej autoreedukacji., Mity o rodzinach zastępczych barierą w szkolnym funkcjonowaniu dzieci., Między niedostatkiem a nadmiarem. O zaburzaniach odżywiania., Zagrożenie młodzieży anoreksją i bulimią., O wypaleniu zawodowym w szkolnictwie specjalnym., Śiwetlica szkolna jako placówka opiekuńczo-wychowawcza., Rozwiązywanie problemów społecznych w powiecie kwidzyńskim., Save the Children., 9. Orzekanie o umieszczeniu dziecka w rodzinie zastępczej., Motywy interakcji konfliktowych dzieci w ieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym., Grupa usamodzielnienia po siedmiu latach działania., Zastosowanie Metody Języka Ojczystego w stymulowaniu rozwoju i terapii dzieci., O trzech sposobach przekazywania wartości., Potzreba słuchania i szczerej rozmowy., O syndromie nieadekwatnych osiągnięć., Klasy integracyjne szansą rozwoju dzieci niepełnosprawnych., Prawa i wolności człowieka w percepcji licealistów., Doświadczenia Białegostoku., 10. Dzieci należy traktować podmiotowo., Edukacj adomowa nie jest absurdem., Przekształcanie domów dziecka - doświadczenia Towarzystwa "Nasz Dom"., Czy dom dziecka może stać się Ośrodkiem Wsparcia Rodziny? Dziecko nieśmiałe w szkole., Nabycie i utrata obywatelstwa polskiego przez dziecko., w powiecie stalowowolskim., Doświadczenia Krosna., Maria Wierzbowska- sprawiedliwa wśród Narodów Świata., "Bliżej dziecka i rodziny"., Debata na temat osamotnienia dziecka.,
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej