5449
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 37 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Zaburzenia autystyczne w ujęciu dynamicznym i funkcjonalnym (na podstawie badań)., Funkcjonowanie uczniów kształcenia zintegrowanego z ADHD w świetle studium przypadku., Podejścia i metody w psychopedagogicznych badaniach twórczości. Podejście biograficzne., Modele procesu odrzucenia społecznego dzieci a ich funkcjonowanie społeczne., Tożsamość kulturowa młodzieży polskiej u progu XXI wieku. Dylematy i wyzwania międzykulturowości., Geneza i ewolucja pojęcia "samowychowanie" w nauce XX w., Studium przypadku jako metoda badań pedagogicznych- analiza krytyczna., Status tożsamości a pełnienie roli nauczyciela w obszarze "stosunku do ucznia" w okresie wczesnej dorosłości. Konstrukcja i standaryzacja. Kwestionariusz do pomiaru statusów tożsamości w oparciu o koncepcję Jamesa Marcii., Recenzja artykułu Magdaleny Cuprjak Status tożsamości a pełnienie roli nauczyciela..., Status tożsamości a stosunek do ucznia nauczycieli w okresie wczesnej dorosłości.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej