5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Jak opracować i nadzorować szkolny program profilaktyki. Część druga - jak opracować dokument programowy, jak go realizować i monitorować?, Co dalej z klasami łączonymi?, Biblioteka czy centrum informacji multimedialnej i internetowej?, Treść audycji emitowanych przez pięciu polskich nadawców telewizyjnych - wyniki badań (część 2)., Wirtualne Uniwersytety (część 2), B2i jako wyznacznik kompetencji informatycznej uczniów szkół podstawowych - propozycje francuskie., Miejsce komunikowania głosowego w e-learningu. Szkolne strony www., Edukacja filmowa niewidomych., Uczeń dyslektyczny - komputerowa pomoc., Przykład wykorzystania projektu multimedialnego na lekcji biologii., Metod aprojektowania wycieczek szkolnych., Rozumieć - patrząc: Artysta - komunikat - odbiorca., Rzeczywistość wirtualna. The best, czyli Nasze musi Być na Wierzchu (NMBnW)., Ocena multimedialnego prpgramu komputerowego "Bolek i Lolek na tropie zaginionej księgi ortografii"., "reality show" - śmiertelne zgrożenie., Przegląd książek o mediach i reformowaniu edukacji., Turnieje wiedzy ekonomicznej w Pińczowie., Konferencje o mediach (i nie tylko).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej