5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 00 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Jak zmieniać edukację? W świetle raportów oświatowych., Wybieranie optymalnego programu nauczania przez nauczycieli., Europejski program "Leonardo da Vinci" w Zespole Szkół Budowlanych w Brzegu., Miejsce zajęć korekcyjno-kompensacyjnych w zreformowanej szkole., Telewizyjny Uniwersytet Otwarty., Kształcenie zdalne przez Internet., Potter contra Pokemon. O problemie adaptacji w multimediach., Wpływ reklamy telewizyjnej na dzieci w wieku szkolnym., Korzystanie z encyklopedii multimedialnych (wyniki badań)., Komputery w szkole... I co dalej?, Biblioteki szkolne w Interkl@sie., Fotografia w edukacji szkolnej - fikcja czy rzeczywistość., Gry, które uczą historii., Komputer w kształceniu uczniów szkół rolniczych., Projektowanie wizytówek przez uczniów., Rzeczywistość wirtualna. Android audialny, czyli bezduszny., Edukacja medialna - tarcza czy miecz?, Od koncepcji do realizacji Szkolnego Centrum Informacji w Gimnazjum nr 8 w Szczecinie., Książski o mediach i reformie edukacji. Przegląd., Dialog(i) w kulturze., Techniki komputerowe w przekazie edukacyjnym., Unia Europejska wczoraj, dziś, jutro. Forum Kommunikationskultur 2001 "Medien und Demokratie"., Konferencje o mediach (i nie tylko).
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej