5449
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 37 (1 egz.)
Notes:
Summary, etc.
Streszczenie: Proces kształcenia i jego pojmowanie w dobie koncepcyjnego chaosu., O uczestnictwie w procesach edukacyjnych., Wielofunkcyjność informacji w dialogu pedagogicznym., Systemowe poznawanie istoty procesu dydaktycznego., Systemowe poznawanie istoty procesu dydaktycznego., Wolność uczestników dialogu edukacyjnego., Pomiar efektywności kształcenia w szkole wyższej - propozycja metody., O istocie szkolnego procesu kształcenia., O potrzebie kreatywnego wychowania we współczesnej szkole., Z problematyki kształcenia w wyzszych szkołach oficerskich (z badań systemu kształcenia WSO)., Rola samodzielności w początkowym okresie studiów., O twórczym uczestnictwie w procesie dydaktycznym., Wartości edukacyjne i funkcje socjalizacyjne uczestnictwa młodzieży w kulturze fizycznej., Dzieci, rodzice i wychowawcy wobec zadań kultury zdrowotnej w przedszkolu., Uczniowie, naucyciele wychowania fizycznego i trenerzy o sporcie i olimpizmie jako podstawie alternatywnego kształcenia., Oferta instytucjonalna w zakresie pozaszkolnej kultury fizycznej a oczekiwania młodzieży., Sport i olimpizm w koncepcji kształcenia studentów., Młodzież 22-letnia o efektach edukacyjnych w kulturze fizycnej., Studenic pierwszego roku i ich stosunek do uczelni oraz procesu dydaktycznego., studenci pielęgniarstwa wobec studiowania., Wybrane aspekty procesu studiowania w ocenie absolwentów Wydziału Pielęgniarskiego Akademii Medycznej w Poznaniu., Udział w studenckim kole naukowym szansą na autokreację i autoedukację przyszłych magistrów rehabilitacji., Formułowanie celów i zadań oraz planowanie ich realizacji przez uczniów., Wyższe wykształcenie w świadomości modzieży licealnej., Kategoria pokoleniowości w spojrzeniu na młodzież jako uczestnika procesu edukacyjnego., Założenia, wyniki i konsekwencje badań studentów rozpoczynających studia na Uniwersytecie Mikołaja Kopernika., Motywy wyboru studiów WSOWRiA w Toruniu., Wyniki absolwentów Ogólnokształcącego Liceum Wojskowego i innych szkół średnich w procesie uczenia sie przedmiotów specjalistycznych WSOWRiA. Studenci IV roku studiów WSOWRiA w Toruniu., Wzór człowieka wyksztłconego w opinii studentów. Rola badań psychologicznych w doborze kandydatów do WSO., Nauczyciele i organizatorzy oświaty a proces dydaktyczny., Rodzice, nauczyciele i młodzież w nowej rzeczywistości społecznej., Podmiotowość nauczycieli i uczniów w procesie kształcenia i jej uwarunkowania., Nauczyciele w uczniowskim zwierciadle., Podmiotowość uczniów w procesie kształcenia i jej uwarunkowania., nauczyciele w uczniowskim zwierciadle., Podmiotowość uczniów w teorii i praktyce edukacyjnej., Przewartościowania roli i funkcji nauczyciela akademickiego WSO., Nauczyciel WSO w opiniach słuchaczy i według samooceny (z badań prowadzonych w WSOWRiA)., "Action research" jako swoista strategia uczestnictwa nauczycieli w procesach edukacyjnych., Ustawiczne doskonalenie pedagogiczne nauczycieli akademickich., Uczniowie średnich szkół dla dorosłych jako uczestnicy procesu edukacyjnego., Nauczycielskie - płatne - studia zaoczne> Trud studiowania i obawy., Stan badań empirycznych nad zawodm nauczyciela wychowania przedszkolnego., Wyzwolenie autokreacji w procesie kształcnia nauczycieli., Z problematyki przygotowania kadr dowódczych (za badań osobowych elementów kształcenia)., Kultura fizyczna w alternatywnych koncepcjach edukacyjnych., Młodzież i nauczyciele WF wobec sportu i olimpizmu. impresje edukacyjne., Osobotwórcze wartości i socjolizacyjne funkcje sportu., Pozaszkolne formy uczestnictwa młodzieży w kulturze fizycznej i ich wartości edukacyjne., Funkcja poznawcza i socjalizacyjna turystyki w różnych okresach ontogenezy., Funkcje socjalizacyjne lekcji wychowania fizycznego na różnych etapach ontogenezy., Sport szkolny jako czynnik integrujący klasy szkolne i grupy studenckie., Kultura fizyczna w świadomości dziecka sześcioletniego., Młodzież o wartościach uczestnictwa w procesie szkolnej kultury fizycznej - retrospektywnie., uczestnicy procesu dydaktycznego (sprawozdanie z III Toruńskiej Konferencji Dydaktycznej)., Pierwsza w plsce wideokonferencja edukacyjna., Wizualna reprezentacja waluacji. niepokoje generalne., Konferencja andragogiczna w toruniu., Profesjonalizacja akademickiego kształcenia andragogicznego.,
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again