5449
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Nauki Humanistyczno-Społeczne
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Edukacyjne meandry przejścia ku mirażom demokracji., O związkach między ideologiami, teoriami i strategiami reform oświatowych., Teoria czy praktyka, ideologia czy nauka. Dylematy metodologiczne współczesnych koncepcji wychowania. Typy ładu społecznego i odpowiadające im pedagogie oraz typy polityki edukacyjnej., Praktyka w teorii., Wiedza - teoria - orientacje edukacyjne., Edukacja, majoryzm i "curriculum umarłych", Nowa prawica, jej ideologia oraz strategia reformy edukacji., Radykalna krytyka, pragmatyczna zmiana., Ivan Illich - rewolucjonista?, Niektóre barioery na drodze reformowania szkoły w aspekcie teorii szkoły i koncepcji jej celowej zmiany., Ideologie edukacyjne opozycji politycznej w Polsce w latach 70. i 80., Przemiany aspiracji edukacyjnych młodzieży jako podłoże zmian oświatowych.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej