5449
No cover
Availability:
Czytelnia
Copies are only available in the library: sygn. 0 (1 egz.)
Notes:
Tyt. równoległy: Nauki Humanistyczno-Społeczne
Summary, etc.
Streszczenie: Wkraczanie na pole badań jakościowych. Wprowadzenie do podręcznika., O nauczycielu jako badaczu., Druga strona uczelni: nieakademickie efekty edukacji wyższej., ukryty program kademickiego przygotowania nauczycieli., Obecne trendy i działania polityczne w szkolnictwie wyższym. Program nauczania dla dwudziestego pierwszego wieku?, Poststrukturalizm a metodologia pedagogiki., Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej., Hipoteza przewrotu Mertonowskiego., Konteksty "oporu" (miedzy klasyką i myślą współczesną)., Socjalizacja cym jest?, Dzieci i dzieciństwo a badania naukowe.
The item has been added to the basket. If you don't know what the basket is for, click here for details.
Do not show it again