5449
Brak okładki
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0 (1 egz.)
Strefa uwag:
Tyt. równoległy: Nauki Humanistyczno-Społeczne
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Wkraczanie na pole badań jakościowych. Wprowadzenie do podręcznika., O nauczycielu jako badaczu., Druga strona uczelni: nieakademickie efekty edukacji wyższej., ukryty program kademickiego przygotowania nauczycieli., Obecne trendy i działania polityczne w szkolnictwie wyższym. Program nauczania dla dwudziestego pierwszego wieku?, Poststrukturalizm a metodologia pedagogiki., Realizm krytyczny jako metodologiczna perspektywa pedagogiki emancypacyjnej., Hipoteza przewrotu Mertonowskiego., Konteksty "oporu" (miedzy klasyką i myślą współczesną)., Socjalizacja cym jest?, Dzieci i dzieciństwo a badania naukowe.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej