5449
Brak okładki
Książka
W koszyku
Status dostępności:
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 0 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: METODOLOGICZNE KORZENIE BADAŃ SONDAŻOWYCH: Transdyscyplinarne wątki w pracach metodologicznych Jana Lutyńskiego., Stefan Nowak - mistrz badań ankietowych., METODOLOGICZNE PROBLEMY BADAŃ AKADEMICKICH, OPINII I RYNKU W POLSCE; Socjologia a badania opinii publicznej., Polityczna rola sondaży w kampanii wyborczej 1995., Metodologiczna poprawność w badaniach rynkowych., Socjologowie i sondażysci. Dylematy warsztatowe., Socjotechnika naukowych uzasadnień., Kodeks etyki socjologii niemieckiej. Kilka uwag dotyczących jego powstania i stosowania., WARTOŚĆ DANYCH UZYSKIWANYCH W BADANIACH KWESTIONARIUSZOWYCH: Wpływ wiedzy o sponsorze sondażu na odpowiedzi respondentów: próba weryfikacji hipotezy o społecznym zakotwiczeniu opinii., Proces akulturacji sondaży opinni publicznej w Polsce., Psychospołeczne mechanizmy aprobaty i dezaprobaty zmian systemowych: metodologiczne problemy analizy stabilności i dynamiki orientacji społecznych., Ultrastabilność postaw wobec zmian systemowych., Stabilność odpowiedzi respondentów., Różnice odpowiedzi na pytania otwarte i pytania zamknięte (z listą), dotyczące czytelnictwa prasy codziennej: wielkość, przyczyny i sens empiryczny., Ankieter jako źródło sugestii., Procedura kodowania a trafność pomiaru złożoności pracy: doświadczenia badawcze z lat 1978-1002., "Efekt kolejności" w kafeterii pytań zamkniętych z "długą listą" ( na przykładzie bdań wyborczych).,
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej