5449
Status dostępności:
Wypożyczalnia
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 316.7 (2 egz.)
Czytelnia
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. 316.7 (1 egz.)
Strefa uwag:
Adnotacja wyjaśniająca lub analiza wskazująca
Streszczenie: Narodziny mediów masowych., Pojęcia i modele komunikowania masowego., Teoria mediów a teoria społeczna., Komunikowanie masowe a kultura., Nowe media - nowa teoria., Normatywna społeczna teoria mediów., Struktura i produkt mediów - zasady i produkt mediów - zasady i odpowiedzialność., Ekonomia i zarządzanie mediami., Globalne komunikowanie masowe., Organizacja mediów - naciski i wyzwania., Tworzenie kultury mediów., Treść przekazu masowego - zagadnienia, koncepcje i metody analizy., Gatunki i teksty., Widownia - teoria i tradycje badawcze., Tworzenie się widowni i doświadczenie odbioru mediów., Oddziaływanie mediów - procesy i modele., Oddziaływania społeczno-kulturowe.., Informacje, opinia publiczna i komunikacja polityczna., Przyszłość komunikacji masowej.
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej